• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Ansökt om skuldsanering, vad händer om??

josseand1

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 Januari 2024
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag har ansökt om skuldsanering, jag har ett barn sen tidigare, som bor med mig på heltid för pappan finns inte med i bilden (ingen betydelse men ändå) Det ända jag egentligen vill ha input på är detta:

Ponera: Jag blir gravid i februari/Mars
Jag får inledande skuldsanering i Maj.
Frågor/input på dessa:
- Kan det slutgiltiga beslutet sedan påverkas pga att jag nu är gravid?
- När bör jag höra av mig till KFM och betätta att jag är gravid?


Jag arbetar heltid, har ett fast jobb.


Jag och min sambo har pratat om ett gemensamt barn väldigt länge och vi är så redo för det och längtan är enorm. Jag känner att jag vill inte vänta för länge med att försöka få barn med honom, det kan gå snabbt att bli gravid men det kan lika väl ta jättelång tid eller inte alls gå liksom.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 907
Mottagna reaktioner
1 089
Poäng
867
Du behöver såklart berätta att du är gravid (om det blir så) när du har din kontakt m skusan. Tolkar det som att du inte har haft något samtal än.
 

josseand1

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 Januari 2024
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Du behöver såklart berätta att du är gravid (om det blir så) när du har din kontakt m skusan. Tolkar det som att du inte har haft något samtal än.
Absolut. Nej har inte haft samtal, är inte gravid nu heller. Men jag önskar bli gravid, men är rädd det påverkar min ansökan negativt. :(
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp